wtorek, 12 lipca 2016

"The longest journey"

Kochani!


 Chciałabym dziś Wam przedstawić fotorelację z sesji, która była dla mnie jedną z lepszych. Z uwagi na fakt, że mieszkam w górach, nigdy jakoś szczególnie nie przywiązywałam uwagi do górzystych krajobrazów mojej miejscowości. Ale.. po tej sesji zdecydowanie się to zmieniło! 

Warunki były szczerze mówiąc.. trochę ekstremalne! I miejsce docelowe na gps'ie było o wiele bliżej niż w rzeczywistości.. Miałyśmy pełno toreb, droga była ciągle pod górkę, a na dodatek wiało i lekko kropił deszcz. (Już nie wspomnę o tym, że zapomniałyśmy wziąć coś do picia..survival pierwsza klasa haha)
Co prawda zamierzone miejsce focenia było inne, ale te było równie piękne i nie mogłyśmy się oprzeć, by zrobić tam kilka kadrów! 

A widoki? Z pewnością wynagrodziły nam te ciężko przemierzone kilometry, zresztą sami zobaczcie :










       

        Susek w roli fotografa. Przed jej obiektywem stała Karolina, bez której także nie udałyby się te zdjęcia!















Pozowała: Klaudia Sus 


Klaudię możecie znaleźć również na :

Blog /  Fanpage /  Instagram

Zapraszam Was również na :

Mój fanpage  /  Mój instagram  /  Maxmodels


XOXO

~Nat 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz