czwartek, 18 sierpnia 2016

Fotoksiążka od firmy Saal Digital

Cześć !


W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić recenzję mojego nowego produktu od firmy Saal Digital
Jest nim fotoksiążka, którą będziecie mogli ocenić sami patrząc na zdjęcia, które Wam za chwilę pokażę. Ale to za chwilę! Najpierw kilka słów o tym cudeńku.

O promocji fotoksiążki dowiedziałam się od Suska. Jest to przede wszystkim świetna okazja dla fotografów, którzy chcą stworzyć swoje własne portfolio, by móc je potem pokazywać swoim klientom, bądź po prostu chcąc stworzyć zbiór swoich najlepszych prac. Ja zdecydowałam się na ten krok zwłaszcza z drugiego powodu. Zgromadziłam swoje top 50 zdjęć z ostatnich dwóch lat i mogę zwrócić uwagę na to, jaki progress zrobiłam na ich przełomie. 

Żeby stworzyć taką fotoksiążkę, trzeba zaprojektować za pomocą aplikacji od producenta swój własny projekt. 
Cóż.. dla mnie to nie było takie banalne zadanie, ponieważ moją maksymalną ilością było do zaprojektowania 26 stron, a zdjęć z sesji na dysku mam od groma.. więc musiałam się zdecydować naprawdę tylko na te najlepsze. Ale poza tym sama aplikacja oraz projektowanie jest łatwe- posiada ona wiele szablonów i możliwości do tworzenia. Możecie ją pobrać ze strony firmy, kiedy już się zdecydujecie na zakup. Także zachęcam serdecznie!

Okładkę możecie już kojarzyć, ponieważ dodawałam już jej zdjęcie na mojego instagrama, ale teraz pokażę Wam bardziej z bliska zawartość :







  Okładkę można zaprojektować naprawdę różnorodnie! Ja postawiłam na styl prosty i klasyczny- zdjęcie oraz napis. Przed przystąpieniem do projektowania możemy wybrać także format fotoksiążki- jak widać powyżej ja zdecydowałam się na A4, ponieważ taki najbardziej mi odpowiadał.

  Strony są oprawione w twardą oprawę, co zdecydowanie ma wpływ na wygląd ogólny produktu- widać, że jest wykonana starannie i solidnie.



     Strony także są solidne- wykonane z twardego papieru, co zdecydowanie ułatwia oglądanie fotoksiążki.

Wszystkie zdjęcia są w macie, ponieważ tak chciałam. Przy tej opcji cena fotoksiążki jest nieco trochę niższa, ale to absolutnie nie wpływa jakoś negatywnie na jakość zdjęć, ponieważ są one dokładnie TAKIE SAME, jak na komputerze. Takie samo odzwierciedlenie kolorów, chociaż szczerze powiem- bałam się, że będzie inaczej. Ale moje oczekiwania zostały przerośnięte- całe wykonanie i jakość produktu jest świetna!

























     Tył  fotoksiążki.



Przesyłka kurierska szła do mnie około niecały tydzień (z Niemiec). Kiedy przyszła, była bezpiecznie zapakowana w niewielki płaski karton, a sama fotoksiążka w folię. 

Jeśli chodzi o moją ogólną opinię,to dodam jeszcze na koniec tylko tyle, że po pierwszym obejrzeniu mojego "dzieła" byłam (i nadal jestem!) bardzo zaskoczona jego wykonaniem oraz jakością i nie żałuję, że skusiłam się na to, by go zamówić. Polecam, polecam i jeszcze raz polecam! 

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań- zapraszam do komentowania lub na priv.


~Nat




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz