poniedziałek, 19 września 2016

"Red fairytale".

Kochani !



W dzisiejszym poście pokażę Wam fotorelację z zeszłorocznej sesji z Kornelą. To była nasza pierwsza współpraca 
i już wtedy wiedziałam, że nie ostatnia! Stylizacja była bardzo przemyślana i w pełni wpasowała się w nasze miejsce, które znalazłyśmy spontanicznie, przypadkiem. Sesja okazała się być przełomem w moim "fotograficznym życiu", ponieważ była pierwszą, gdzie wszystko było idealnie zgrane oraz mogłam się przyjrzeć pracy drugiego fotografa, 
który razem ze mną fotografował Kornelę
(Tak, chodzi o Suska ).

Z Kornelą współpracuje się świetnie, zdecydowanie polecam Ją każdemu fotografowi, który zamierzał/zamierza z nią współpracować- nie ma co się zastanawiać ani chwili dłużej!

Nie będę już Was dłużej zanudzać, zapraszam do obejrzenia fotorelacji :



































A teraz kilka ujęć z backstage'u :








Pozowała: Kornela Woźna

Maxmodels Korneli  /  Instagram Korneli 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Drugi fot.: Klaudia Sus

Blog Klaudii /  Fanpage Klaudii / Instagram Klaudii

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Wianki:  Lemkinia

Suknia:  Korsena




Zapraszam do komentowania oraz odwiedzania mojego fanpage'a, tam ciągle wpadają jakieś nowości.
Ostatnio zrobiłam również aktualizację mojego tumblr'a, więc także zachęcam, by zajrzeć!


Nat 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz