sobota, 18 czerwca 2016

"Close to nature"

 Cześć kochani !


Pierwszy post zdaje się być tym wyjątkowym, ponieważ zawsze jest początkiem działalności w blogosferze.
 Moim początkiem. Tak jak wspominałam w zakładce "about me", będę tutaj upubliczniać fotorelacje z sesji, czasem bekstejdżu i również wiele innych rzeczy związanych z dziedziną fotografii. 

Chciałabym zacząć od pokazania Wam w całości sesji, która była przełomem mojego fotograficznego życia. 
3 sierpnia mijają dokładnie 2 lata od jej wykonania, choć wydawałoby się, że była zaledwie wczoraj. Dlaczego jest dla mnie taka wyjątkowa? Ponieważ po raz pierwszy przed moim obiektywem stanęła Klaudia Sus, która wśród także wielu innych moich znajomych, tak mi wierciła dziurę w brzuchu, że w końcu przekonała mnie do założenia fanpage'a. 
Początkowo byłam nastawiona dosyć sceptycznie do tego pomysłu, jednakże teraz nie żałuję tej decyzji za nic w świecie!

Klaudia stała się dla mnie inspiracją i to właśnie ona pokazała mi większą część fotograficznej sfery. Ale o tym nieco więcej może w innej notce. 

Zapraszam do obejrzenia fotorelacji ..







        










   



   





















Pozowała: Klaudia Sus 


Więcej możecie zobaczyć na: 


Zapraszam Was również:




                
         

4 komentarze: