wtorek, 18 października 2016

"We are waiting for you"

Cześć!



Jak zdążyliście zauważyć już na Facebook'u, miałam ostatnio okazję po raz pierwszy zrealizować sesję ciążową. Początkowo myślałam, że sobie nie poradzę (chociaż wiem, że wiara w siebie to podstawa na drodze do sukcesu), 
lecz zawsze bardzo chciałam mieć takie zdjęcia w swoim portfolio. Tym bardziej, że to cudowny widok, który myślę, 
że mimo wszystko zawsze trzeba uwiecznić! 

Przedstawiony poniżej pomysł już od dawna jawił mi się w myślach, więc nie pozostało już nic innego, jak tylko go dobrze dopracować. Postanowiłam, że za plener posłuży nam widok świeradowskich gór oraz pobliskie jeziorko. Głównym motywem była naturalność, którą podkreślał na zdjęciach wykonany własnoręcznie przeze mnie z kwiatów  kolorowy wianek. 




Zapraszam zatem do obejrzenia fotorelacji:





Pozowała Patrycja Juchniewicz z "fasolką" :)

             Zapraszam Was również tutaj ! 

                      
                 FACEBOOK | INSTAGRAM | MAXMODELS | PORTFOLIO


~Nat


2 komentarze: