środa, 12 października 2016

"High for this"

Kochani!



Ostatnio postanowiłam, że znacznie częściej będę się udzielać w blogosferze. Nie tylko z uwagi na sporą ilość wolnego czasu, ale również na nadchodzące zmiany, o których opowiem Wam wkrótce. 

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać efekty mojej ostatniej, sierpniowej współpracy z Kornelą. 
Postanowiłyśmy nieco zaszaleć i w przeciągu jednego dnia udało nam się zrealizować aż trzy stylizacje!



W pierwszej stylizacji chciałyśmy postawić przede wszystkim na minimalizm. Stworzyłyśmy klika prostych, klasycznych portretów:



W drugiej stylizacji postawiłyśmy na małe glam&beauty. Głównym zamiarem miał być wyrazisty makijaż z wykorzystaniem brokatu: 


Trzecia sesja odbyła się na piaskowni, której klimat idealnie odtworzył nasz planowany pomysł. 
Miejsce przypomina trochę egipską krainę, więc Kornela śmiało mogła wczuć się w rolę Kleopatry! 
Oczywiście żartuję, ale kiedy robiłam te zdjęcia, to było pierwsze skojarzenie, jakie mi przyszło do głowy. 
A jakie jest Wasze? Możecie śmiało pisać w komentarzu pod postem! 

                   
                        

.. bez kilku ujęć z backstage'u nigdy nie może się obejść!


Pozowała Kornela Woźna, którą możecie zobaczyć również na :


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zapraszam Was również tutaj!

MÓJ FANPAGE |  MÓJ INSTAGRAM |  MAXMODELS |  PORTFOLIO


Zapraszam na sesje zdjęciowe! Nadal są wolne terminy. Więcej informacji na priv.


~Nat 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz