sobota, 8 października 2016

"You don't own me"

Cześć!


W ostatnim czasie pogoda za oknem płata nam niezłe figle i założę się, że większość z Was pewnie siedzi teraz wśród domowych kątów tak jak JA, nie wynurzając czubka nosa spod ciepłego koca. 
W moim przypadku to akurat tyle dobrze, że mam co robić i przerabiam zaległe zdjęcia, na które mogę w końcu poświęcić odrobinę wolnego czasu. Pokażę Wam dzisiaj kilka ujęć z sierpniowej sesji z Klaudią, 
która może choć troszkę Was rozgrzeje w tą paskudną pogodę!





Postanowiłyśmy wykorzystać malownicze krajobrazy mojego miasta i stworzyć coś na tle świeradowskich gór. 
Stylizacja jest prosta i spontaniczna (trochę dla miłośników Coachelli haha), ale świetnie nam się wkomponowała w klimat zdjęć.




Pozowała Klaudia Sus, którą możecie zobaczyć również tutaj:


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zapraszam również na:  

  MÓJ FANPAGE  | MÓJ INSTAGRAM  | MAXMODELS  |PORTFOLIO


~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz