poniedziałek, 19 grudnia 2016

"Christmas time"

Kochani!


Choć do Świąt Bożego Narodzenia pozostał niecały tydzień, ja już postanowiłam nie tracić czasu i przygotować 
dla Was tradycyjny przedświąteczny post. A właściwie.. nie taki tradycyjny, bo będzie trochę inny niż zwykle!

Pewnie większość z Was obserwujących moje konto na Instagramie (*klik*) zauważyła, że lubię czaaasem się "pobawić" przed obiektywem i strzelić samej sobie dla zabicia nudy kilka jakichś spontanicznych autoportretów. 
Nie, nie mam prywatnego fotografa,który mi je robi, a miejscem ich wykonania jest zazwyczaj mój nieduży pokój, którego przestrzeń nie pozwala też zbytnio na obszerne "pozowanie". Mam za to bardzo dobre światło! 
Więc jeśli mi się tylko zaczyna nudzić, szybko przeglądam mojego Pinteresta, by się trochę zmotywować do
stworzenia pomysłu i.. działam. Jak już wyżej wspomniałam, tylko i wyłącznie dla siebie, dla zabawy i zabicia nudy.

Dlatego w dzisiejszym poście po raz pierwszy zdecydowałam się pokazać Wam kilka moich autoportretów,
które świetnie wpasowały się w przedświąteczny klimat. 
Wianek wykonałam sama własnoręcznie, na rzecz jednego z wykonanych przeze mnie zleceń. 
Pomyślałam sobie, że skoro poświęciłam tyle czasu, aby go wykonać, to czemu miałby mi posłużyć tylko raz? 

Zapraszam do oglądania !




Na świąteczne życzenia jeszcze przyjdzie pora, ale już teraz chciałabym Wam życzyć spokojnych, 
radosnych, spędzonych przede wszystkim w ciepłym i rodzinnym gronie Świąt Bożego Narodzenia :)



XOXO

~ Nat


Zapraszam również tutaj:




Ps. Zapraszam na zimowe sesje zdjęciowe! 20% zniżki na wszystkie rodzaje sesji do końca grudnia.
Więcej informacji w wiadomości prywatnej. *klik*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz