czwartek, 5 stycznia 2017

"Rok 2016- czas na podsumowanie/ Time to summary"


                                                             Kochani!


Niedawno pożegnaliśmy 2016 rok, który był dla mnie zdecydowanie jednym z najbardziej przełomowych
okresów fotograficznego życia. Nigdy wcześniej tego nie robiłam, ale tym razem postanowiłam stworzyć 
krótki, podsumowujący post, w którym wspomnę o moich wszystkich tegorocznych osiągnięciach oraz 
postępie fotograficznym.


1. B L O G

Dość długo zabierałam się do założenia bloga- miejsca, gdzie mogłabym gromadzić i upubliczniać 
wszystkie moje prace. To właśnie rok 2016 pozwolił mi zrealizować ten cel i był to pierwszy krok w 
kierunku spełniania moich fotograficznych marzeń. Stworzyłam go sama, za pomocą kilku tutoriali 
w Internecie i pomimo faktu, że zmieniałam jego wygląd chyba z 50 razy (?) ..to jestem mega z siebie 
dumna, bo stworzenie szablonu bloga nie należy do najłatwiejszych. A ja.. nigdy nie lubię iść na 
"łatwiznę" i zawsze daję z siebie 100% przy realizacji jakichś ważnych projektów.

2. F A N P A G E

Fanpage mam już od dwóch lat i na początku (jak to zawsze z początkami bywa) nie szło to najlepiej.
Otrzymywałam 10- max. 20 kliknięć "lubię to" do zdjęcia, w które zwykle wkładałam sporo pracy. 
Nie będę teraz rozważać kwestii lajków, bo osobiście nie przywiązuję do nich zbytnio uwagi, ale jeśli 
siedzisz nad zdjęciem godzinę i w efekcie końcowym wydaje Ci się, że jest "najlepsze na świecie".. 
a po dodaniu na Facebook'a dostajesz ledwo 10 polubień, to... no nie ukrywajmy- na pewno nie 
dopełnia zadowolenia z naszej pracy. Aktualnie w dużej mierze mają na to wpływ posty sponsorowane,
za które Fb każe płacić, aby dotarły do szerszego grona odbiorców. Totalna bzdura jak dla mnie. 
Jednak po tym długim okresie zauważyłam na szczęście znaczny postęp. Na konto wbił mi pierwszy 
tysiąc fanów, a wraz z nim wzrosło znaczne zainteresowanie moimi zdjęciami.

3. P O S T Ę P    F O T O G R A F I C Z N Y

..I myślę, że większość z Was również to zauważyło, bo przez ostatni rok nieraz usłyszałam, 
że zrobiłam duży progress w porównaniu do tego, co było. I rzeczywiście.. zmienił się na pewno 
mój sposób kadrowania- kiedyś moje ujęcia były proste, teraz jednak staram się bardziej 
kombinować i rozpatrzyć każdą możliwą opcję przed zrobieniem zdjęcia. Zmienił się również 
mój styl obróbki- nie tylko wizualnie, ale również samo obrabianie zdjęć zajmowało mi kiedyś 
więcej czasu. Po roku obcowania z Photoshopem wszystko tak mi weszło w krew, że równie 
dobrze mogłabym teraz przerobić zdjęcie (z zamierzonym efektem końcowym) w 15-20 minut. 

4. N O W E    Z N A J O M O Ś C I

Możecie uważać inaczej, ale ja na podstawie tych wszystkich lat moich przygód z fotografią 
stwierdziłam, że poznawanie nowych ludzi podczas realizacji sesji fotograficznych jest najfajniejszą 
rzeczą, jaka może być! W tym roku znów poznałam mnóstwo niesamowitych ludzi, którzy 
wnieśli coś nowego do mojego portfolio. I jestem im za to wdzięczna, ponieważ gdyby nie oni, 
nie mogłabym w żaden inny sposób go stopniowo poszerzać. Także każdemu z osobna za to 
pięknie dziękuję!

5. ...T O   J E S Z C Z E   N I E   K O N I E C


Nigdy nie lubię zdradzać moich planów, które jeszcze nie do końca są pewne. 
Ale wraz z Nowym Rokiem nastąpi coś, o czym zawsze marzyłam. 
Dlatego jeszcze publicznie tutaj tego nie opublikuję.. ale już niebawem na pewno 
się tutaj z Wami tym podzielę! Trzymajcie za mnie kciuki :)

Teraz chciałabym pokazać Wam moje najlepsze kadry, które uważam za największe "perełki" tego roku:


  
Mod. Agnieszka Jarczewska
Pierwsza sesja, która zapoczątkowała moją pracę w 2016 roku. 

            

Mod. Kornela Woźna


Mod. Karina Zawartowska

        
Mod. Marta Glądała


Mod. Klaudia Sus


               
       


Mod. Kornela Woźna

     

Mod. Klaudia Sus


Mod. Wiktoria Owczarek


Mod. Paulina Malkiewicz

         

Mod. Justyna Dąbrowska

                     

Mod. Aleksandra Giez


Łącznie w tym roku wykonałam około 30 sesji zdjęciowych 
(liczba trochę zaniżona, ponieważ miałam kilka przerw ze względu na naukę do matury), 
ale każda z osobna była inna i wyjątkowa. To tylko kilka ujęć, więcej możecie znaleźć w poniższych odnośnikach:

                                    FACEBOOK | PORTFOLIO | MAXMODELS

Chciałabym Wam życzyć, aby 2017 rok był dla Was nową przygodą, pełną niezapomnianych chwil i wspomnień. Abyście rozwijali swoje pasje i nigdy nie tracili nadziei w spełnianiu swoich marzeń. No bo kto, jak nie Wy? 
Może ten rok będzie początkiem czegoś nowego? Dziękuję Wam za każde polubienie, każdy komentarz 
i dobre słowo. To jest mega podbudowujące i sprawia, że mam ochotę "piąć się" coraz bardziej wzwyż. 
Mam nadzieję, że i 2017 rok przyniesie coś wspaniałego zarówno mi, jak i Wam. 
          Szczęśliwego Nowego Roku Kochani!

2 komentarze: