sobota, 27 maja 2017

Fotozeszyt od firmy Saal Digital



  
 W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z Wami recenzją na temat kolejnego produktu od firmy
 Saal Digital, który miałam okazję w ostatnim czasie przetestować. Do mojej kolekcji dołączył tym razem
 fotozeszyt, który szczerze powiedziawszy niewiele różni się od fotoksiążki, którą jeszcze być może pamiętacie.  Zapraszam zatem do przeczytania mojej krótkiej opinii, którą chciałabym się z Wami podzielić.



Wiecie, jaka jest różnica pomiędzy fotoksiążką, a fotozeszytem?
ZDECYDOWANIE okładka.


W porównaniu do grubej oprawy fotoksiążki, okładka fotozeszytu jest wykonana z przezroczystej, sztywnej folii,
 która w moim odczuciu jest jedynym minusem tego produktu. Wiecie dlaczego? Samą przyczynę widać już na
 górnym zdjęciu- po obróceniu folii zauważymy przyklejający się kurz, który może nie rzuca się jakoś rażąco w
 oczy, ale wpływa na widok pierwszej strony tytułowej produktu. Moją alternatywą zastępczą byłaby grubsza
 oprawa, która zapewne zniwelowałaby dany "problem". Oczywiście to jest tylko moja własna opinia-
 każdy może mieć inną. 


Strony oraz okładka połączone są wysokiej jakości spiralą, która umożliwia proste otwieranie stron.

  

Każda strona wykonana jest z solidnego, dość grubego papieru. 
Oprócz doskonałej ostrości, kolory również zostały zachowane- w pełni odzwierciedlają te rzeczywiste, z komputera.

Za pomocą oryginalnego programu, który oferuje Saal Digital każdy może stworzyć swój własny, unikatowy projekt tego produktu. Możliwości jest naprawdę wiele! Różnorodne formaty, planowana ilość stron- wszystko zależy od Twojej własnej koncepcji oraz upodobań. Jeśli chodzi o mnie, to zdecydowałam się na 22-stronny format pionowy,
o wielkości 20 x 20. 

Okładka fotozeszytu - PRZÓD.

Przesyłka kurierska szła do mnie z Niemiec około 4 dni
Starannie i bezpiecznie zapakowana w płaski karton, który dotarł do mnie w nienaruszonym stanie.




 
TYŁ fotozeszytu. 


Czas na ogólne podsumowanie

Moim zdaniem fotozeszyt jest świetną alternatywą dla każdego fotografa, który pragnie stworzyć w formie książkowej swoje mini portfolio. Mój projekt zawiera nie tylko kadry z wykonanych przeze mnie sesji, ale również kilka moich zdjęć osobistych. Jest to częściowe podsumowanie minionego roku, które przeglądając za każdym razem będę mogła miło wspomnieć oraz porównać z tegorocznym rokiem 2017, który będzie dla mnie szczególnie przełomowy, twórczy i niezwykle pracowity (a szczegóły odnośnie tego już wkrótce!). 

Firma Saal Digital jest naprawdę godną polecenia, solidną firmą, która z pewnością zadowoli nie tylko artystów z branży fotograficznej, ale również każdego, kto chce stworzyć taki oto właśnie zeszyt, upamiętniający ważne chwile i wspomnienia. 

A więc jeśli chodzi o mnie to..



.. MEGA POLECAM !


W razie jakichkolwiek, dodatkowych pytań- zapraszam do komentowania lub na priv.


Zapraszam Was również tutaj 

INSTAGRAM | FANPAGE | MAXMODELS | PORTFOLIO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz